
Z paru różnych opakowań artykułów przygotowuje się komplety, jakie trafiają w następnej kolejności do sprzedaży. Proces ów zwany jest konfekcjonowaniem. Wbrew pozorom co-paking nie jest prostym zadaniem, z tej przyczyny producenci często stawiają na jego outsourcing. Dzięki zleceniu procesu przepakowania firmie zewnętrznej, nie muszą w sposób aktywny brać udziału w całej akcji, a wyłącznie w jej początkowej fazie, czyli szczegółowych ustaleniach tyczących się zestawów promocyjnych jak też ewentualnie w zakupie komponentów (przeczytaj więcej). Resztą zajmuje się realizator, który odpowiedzialny jest za wyprodukowanie kompletów, ich kompletację zgodnie z przyjętymi założeniami, wydanie produktów, a częstokroć również za dystrybucję towaru do odbiorcy końcowego.
Które branże zazwyczaj korzystają z co-pakingu? Można wspomóc się w odpowiedzi na to pytanie, przemierzając kolejne półki w supermarkecie oraz wypatrując specjalnych kompletów promocyjnych. Największą ich liczbę możemy spotkać w gałęziach branży spożywczej oraz chemicznej. Dużą część stanowią opakowania kosmetyczne. Tuż za nimi znajduje się branża komputerowa i prasa (zamieszczanie uzupełnień do czasopism, wklejanie próbek artykułów, itp.).
Sprawdź, czy spodoba Ci się proponowana oferta. Oferujemy produkty dobrane do osobistych potrzeb. Nie czekaj i dowiedz się, jak pracujemy.
Inną sytuacją jest brak biegłości w co-pakingu (sprawdź ofertę). Warto wtedy temat przekazać firmie, która specjalizuje się w tej usłudze, posiada obeznanych pracowników, stosowne maszyny, wymagane certyfikaty, itd.