W jakim celu warto outsoursować co-packing?

Oferty promocyjne stały się nieodłączną częścią każdego przedsiębiorstwa. Niespodzianki dorzucane do towaru lub zestawy „2 w cenie 1” na stałe zagościły w propozycjach producentów. Zamiast samemu urządzać co-paking artykułów na potrzeby akcji marketingowych, warto go outsoursować. Jakie korzyści odnosi wówczas zleceniodawca?

W najprostszych słowach co-paking to tworzenie zestawów promocyjnych.

oapkowanie kosmetyczne

Autor: Benjamin Moore Sp. z o.o.
Źródło: http://benjaminmoore.pl/

Z paru różnych opakowań artykułów przygotowuje się komplety, jakie trafiają w następnej kolejności do sprzedaży. Proces ów zwany jest konfekcjonowaniem. Wbrew pozorom co-paking nie jest prostym zadaniem, z tej przyczyny producenci często stawiają na jego outsourcing. Dzięki zleceniu procesu przepakowania firmie zewnętrznej, nie muszą w sposób aktywny brać udziału w całej akcji, a wyłącznie w jej początkowej fazie, czyli szczegółowych ustaleniach tyczących się zestawów promocyjnych jak też ewentualnie w zakupie komponentów (przeczytaj więcej). Resztą zajmuje się realizator, który odpowiedzialny jest za wyprodukowanie kompletów, ich kompletację zgodnie z przyjętymi założeniami, wydanie produktów, a częstokroć również za dystrybucję towaru do odbiorcy końcowego.

Które branże zazwyczaj korzystają z co-pakingu? Można wspomóc się w odpowiedzi na to pytanie, przemierzając kolejne półki w supermarkecie oraz wypatrując specjalnych kompletów promocyjnych.

Zainteresował Cię nasz tekst? Należy wejść w poniższy link i można zobaczyć tam inne nasze posty. Myślimy, że też przypadną Ci do gustu.

Największą ich liczbę możemy spotkać w gałęziach branży spożywczej oraz chemicznej. Dużą część stanowią opakowania kosmetyczne. Tuż za nimi znajduje się branża komputerowa i prasa (zamieszczanie uzupełnień do czasopism, wklejanie próbek artykułów, itp.).

Co-paking warto outsoursować, gdy firma znajdzie się w jednej z następujących sytuacji: spodziewa się zenitu sprzedażowego, nie ma biegłości w co-pakingu, bądź pragnie ograniczyć koszty. Co-paking dobrze jest outsoursować w chwili, kiedy firma ma tak zwane szczyty handlowe w ciągu roku. Może być to okres świąt Bożego Narodzenia, Dnia dziecka bądź np. wakacje. Jest to czas nadzwyczaj pracowity i firmy częstokroć nie są w stanie same wykonać tylu kompletów promocyjnych, ilu wymaga rynek.

Sprawdź, czy spodoba Ci się proponowana oferta. Oferujemy produkty dobrane do osobistych potrzeb. Nie czekaj i dowiedz się, jak pracujemy.

Inną sytuacją jest brak biegłości w co-pakingu (sprawdź ofertę). Warto wtedy temat przekazać firmie, która specjalizuje się w tej usłudze, posiada obeznanych pracowników, stosowne maszyny, wymagane certyfikaty, itd.