E-deklaracje – zatem w jaki sposób wysłać PIT przez internet

Nie masz pojęcia, w jaki sposób wysłać PIT przez internet? Podpowiadamy kroczek po kroczku, w jaki sposób oddać e-deklarację. Zobacz, jak posłać PIT on-line. 1 stycznia zaczął się nowy okres rozliczeń z urzędem fiskalnym.

kancelaria prawna

Autor: Steven Vance
Źródło: http://www.flickr.com
Ministerstwo Finansów zachęca do rozliczania się z urzędem fiskalnym w formie elektronicznej a także chwali się, że do końca grudnia 2013 roku system e-Deklaracje otrzymał ponad 39 mln dokumentów w elektronicznej formie. E-deklaracje – co uczynić, by posłać PIT online? Do złożenia zeznań z pomocą interakcyjnych formularzy PDF konieczny jest: podpis elektroniczny, pecet z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows a także skonfigurowanym dostępem do Netu, zainstalowane oprogramowanie Adobe Reader w aktualnej wersji, pobrana ze strony www systemu e-Deklaracje oraz zainstalowana w systemie aktualna wtyczka (plugin) do programu Adobe Reader, pobrane ze strony internetowej systemu e-Deklaracje jak też uchwycone na dysku lokalnym odpowiednie wzory formularzy interaktywnych PDF. By rozliczyć PIT online trzeba najpierw zainstalować wtyczkę.
pit online

Autor: Graham Wynne
Źródło: http://www.flickr.com

Regały magazynowe

Źródło: foter.com
E-deklarację w każdej chwili wypełniania możemy zapisać do pliku na dysk własnego komputera w celu dalszej edycji.

Czy nie myślisz, że dane na przedstawiany temat mógłbyś znaleźć również na odmiennym portalu? Naturalnie, że tak – wejdź tu, a przeczytasz tam sensowny serwis www (https://mpgold.pl/kategoria/srebro/srebrne-monety/).

Wszystkie pozycje obowiązkowe (bądź stające się takimi na skutek wypełniania blankietu) oznaczane są czerwoną ramką. Dla uproszczenia uzupełniania pól w całym formularzu po postawieniu kursora myszki na właściwym polu wykazana zostanie podpowiedź a także streszczony opis pola a także sposobu jego uzupełnienia. Dobór sposobu sygnowania przesyłanego zaświadczenia dokonywany jest w jednym z kroków kreatora sygnowania jak też przesyłania dokumentu.

W celu parafowania a także wysłania dokumentu, w wypadku używania Adobe Reader w wersji 8 bądź 9 powinno się nacisnąć guzik „Podpisz oraz wyślij”. Każdy portal podatkowy podaje wskazówki w jaki sposób szczegółowo wypełnić formularz.