Czy przy dzisiejszej popularności internetu billboard jest dobrym pomysłem na reklamowanie swoich usług? W jaki sposób wpływa on na to jak postrzegamy markę?

Reklama to istotna część strategii firmy. Dzięki niej można dotrzeć do bardzo wielu potencjalnych odbiorców naszych usług. Czy natomiast w dobie internetu dobrze dobrze pełni swoją funkcję billboard?
Części z osób się wydaje, że niekoniecznie jest to dobry sposób na zaistnienie w przestrzeni publicznej.

Natomiast, jeśli ktoś sobie przypomni jak często zwraca się uwagę na duże powierzchnie reklamowe, dopadające nas z każdej strony, to stwierdzą sami, że rzeczywiście coś w tym jest. Jeśli chodzi o billboardy Kielce jak również inne większe miejscowości posiadają takich reklam sporo. Ich popularność z pewnością może świadczyć o tym, że pełnią one swoją rolę. Jednak należy faktycznie postarać się czymś skupić uwagę odbiorcy, gdyż kolejny, zwyczajny plakat nie przyniesie oczekiwanych rezultatów. Przekaz musi nas zastanawiać, musi być intrygujący, budzić ciekawość. Powinien być zwięzły i chwytliwy. To ogromna sztuka, by takie połączenie kilku słów oraz obrazu przełożyło się na zdobycie zainteresowania.

mieszkania
Autor: Luke Lawreszuk
Źródło: http://www.flickr.com
Jeżeli chodzi o billboardy Sosnowiec podobnie jak inne miejscowości, przeznaczają na ten rodzaj reklamy sporo przestrzeni miejskiej. To daje ich twórcom duże pole do przelewania pomysłów. Właściciele firm chętnie korzystają z dużych plakatów w celu ugruntowania w umysłach klientów pozycji danej marki.

Taka rozpoznawalność marki ujawnia się na przykład podczas wybierania w sklepie między dwoma produktami w podobnej cenie. Mamy raczej tendencje do kupowania produktów, jakie już są nam znane. Z tego względu billboard wciąż jest dobrym sposobem na reklamowanie marki.